Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bugg??

Forum > Mugglarportalen > Buggar > Bugg??

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


För en stund sedan så loggades jag automatiskt ut från mugglis och när jag försökte logga in som vanligt så kunde jag inte komma in!! Sidan bara laddades och jag var tillbaka på startsidan utloggad! Wtf. Tog kanske tre minuter eller något innan jag kunde logga in igen. Det här har bara hänt en gång innan och det var igår. Det här helt nytt. Vad händer? Blir ju sjukt orolig när man plötsligt loggas ut och inte kan logga in igen! Vet inte om det har hänt någon annan eller om det bara är jag. Det händer på natten dessutom. Så skumt!

Erfa

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 nov, 2019 02:49

Emmi
Prefekt

Avatar


det var samma sak under förmiddagen.
som du själv ser så visas trollen korrekt, det var nog ngn Admin som var och fifflade med hemsidan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

2 nov, 2019 13:57

Solkatten
Elev

Avatar


Fast detta har ju hänt under tre nätter nu. De två första varade problemet kanske vara 10 min eller något och nu säkert mer än 20 min.

För mig syns bara antalet troll under profilen, ser fortfarande inga troll när jag har fångat dem och jag använder Firefox på dator och Safari på mobilen. Har dock inte testat om de visas på Firefox idag.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 nov, 2019 14:01

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Buggar > Bugg??

Du får inte svara på den här tråden.