Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Zeena åker till Hogwarts [SV]

Forum > Fanfiction > Zeena åker till Hogwarts [SV]

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Samuel Rathclif
Elev

Avatar


Hejdå mamma hejdå pappa sa Zeena och kramade båda sina föräldrar med en hastig men STOR kram och hoppade på tåget. Där du sa hon till sin tvillingsyster: Lily (som redan hade gått på) och satte sig bredvid henne och medans hon tog av sig sin blåa kofta, det här är Matt och det här är Emelie sa Lily de är tvillingar precis som vi förutom att de är en kille och en tjej, jaha jag visste inte att det var möjligt sa jag. De båda tvillingparen pratade och pratade tills de hörde en ljus och gammal röst: Något sött från vagnen? Ja tack sa alla fyra i kör jag kan ta en kittelkaka började Lily, jag kan ta 2 lakriststavar sa jag, jag tar 2 lakriststavar jag med sa Matt, och jag kan ta en pumpapastej sa Emelie sist. Det blir 3 siklar för kittelkakan, det samma för pumpapastejen och 8 knutingar var för lakriststavarna , alla började leta efter pengar i fickorna och till sist så var allt klart med vagnen. De pratade lite till och sen var det dags för dem att sätta på sig sina klädnader. Efter ett tag kände de att tåget stannade IIIIHHHH!!!! Skrek systrarna Johnson spralligt. Äntligen framme hörde de några femteårselever säga när de alla klev av tåget, FÖRSAÅRSELEVER HITÅT hörde de en jättestor man med lurvigt, stort hår och skägg skrika om och om igen. Hallå sa mannen: mitt namn är Rubeus Hagrid och jag är skogs vaktare här på slottet… följ efter mig sa han efter en lång pinsam tystnad alla följde efter honom ner till låg en massa båtar i vattnet och jag antog att det skulle vara våra ”transport” , jag kommer att bli sjösjuk viskade jag till Lily. Vi satte oss i båten och åkte över, på vägen så spydde jag och alla i båten ”euuade” mig.

Detta typ en av mina första fanfiction så… skriv vad ni tycker

DUMBLEDORE: after all this time SNAPE: always /hahha tack SIMONLACK

29 jul, 2011 19:56

Borttagen

Avatar


Bra.
Bara så du vet kan du inte sätta typ " när de säger något och inte skriva det så där tät för det blir svårt att läsa

29 jul, 2011 20:02

Borttagen

Avatar


Hoppsan, du glömde obviously att läsa tråden:
Regler för fanfictions (LÄS FÖRST!)

Läs den. c:

29 jul, 2011 20:05

Borttagen

Avatar


Juste Samie boy you forgot that!! -.-

Haha xD

29 jul, 2011 20:06

Samuel Rathclif
Elev

Avatar


Titel: Zeena åker till Hogwarts
Språk: Svenska
Typ av text: Fanfiction
Antal kapitel hittills: 1
Färdigskriven: Nej
Rating: ingen aning
Beskrivning: Zeena och hennes syster åker till Hogwarts och träffar vänner och lär sig om trolldom.

DUMBLEDORE: after all this time SNAPE: always /hahha tack SIMONLACK

29 jul, 2011 20:21

Bevaka tråden

Forum > Fanfiction > Zeena åker till Hogwarts [SV]

Du får inte svara på den här tråden.