Mugglis fototävling 2012!
Forum
> Quidditchplanen
> Mugglis fototävling 2012!
Borttagen
|
Jag tänkte att vi kanske skulle kunna starta året med en ny tävling, nämligen “Mugglis fototävling 2012”!
Tävlingen är, precis som namnet beskriver, en fototävling för alla på mugglis som vill vara med!
Det går att tävla med vilken bild som helst, så länge du har tagit fotot själv och fotot behöver inte vara taget i år.
När jag fått in bilder så det går att dela upp de jämnt på två - fyra deltävlingar så börjar själva tävlingen, då har vi en eller två deltävlingar i veckan där alla mugglisar förutom de som tävlar i just den deltävlingen rösta på sitt favoritbidrag!
För att vara med i tävlingen behöver du bara skicka din bild till mig via mugglispost (posta den inte direkt i tråden) senast den 29 Januari (tävlingen börjar tidigare om gränsen på 40 tävlingsdeltagare har uppnåtts)
Regler:
* Man får tävla med endast ett bidrag per person
* Bilden får vara redigerad, men den ska inte vara redigerad med tillägg som tecknat eller canvas (svårt att förklara)
* Bilden får inte vara för stor eller för liten, den ska vara så där lagom så den syns direkt i tråden så man slipper tycka på alla bilder.
Mer info om deltävlingarna m.m kommer senare!
Lycka till!
13 jan, 2012 15:52
|
Du får inte svara på den här tråden.