Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vampyrroll mellan Cruz767,rei hino

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vampyrroll mellan Cruz767,rei hino

1 2 3 ... 63 64 65
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Cruz767
Elev

Avatar


Handling vet vi..

Namn: Lucifer
Ålder: 19 år blev biten i den åldern så han är fast i den åldern .
Kön: kille
Ras: vampyr
Utseende: svart kort hår , ögonen ska man se upp för de ändras ofta i färg beroende på hur han är för humör.
Personlighet: lite reserverad mot främlingar men snäll kan upplevas som en hård typ men är snäll . Har inget emot människor dödar om det är så men ofta på grund av hans törst efter blod. Tjejerna är är det han inte är så bra med.

Gillar: att jaga håller ofta för sig. Men kan vara bra på att lyssna på en .
Ogillar. Att alla ska följa efter en trots att man säger i f
Rån. Kan bli riktigt arg och då ska man inte vaabi närheten av honom .
Övrigt.Han är ju vampyr men han kan
Behärska sig bra kring människor men är det för mycket som händer så kan han tappa kontrollen av sig själv och ja det är inte det bästa.
Hans föräldrar blev dödades av en vampyr så han vill gärna hitta på den som gjorde det.


Saknar dig älskade pappa. Du finns för alltid i mitt hjärta.

28 mar, 2024 21:51

Detta inlägg ändrades senast 2024-04- 2 kl. 20:52
Antal ändringar: 2

Rai Hino
Elev

Avatar


Namn: Anna
Ålder: 18
Kön: kvinna
Ras:mäniska
Utseende: blont hår och blåa ögon
Personlighet: är väldigt nervös av sig och när hon blir nervös kan hon antigen vara helt tyst eller börja prata för mycket och överförbara saker
Gillat: fantasy böker
Ogillar: när personer är elak mot hennes fast hon inte fattar det först och sen inser det.
Övrigt: hon blir ofta mobbad men allt hon vill är att folk ska gilla henne så hon försöker alltid verka positiv inför alla andra

29 mar, 2024 00:53

Cruz767
Elev

Avatar


Vi kan börja.

Saknar dig älskade pappa. Du finns för alltid i mitt hjärta.

29 mar, 2024 09:12

Rai Hino
Elev

Avatar


Vem ska börja?

29 mar, 2024 12:04

Cruz767
Elev

Avatar


Du kan börja om du .

Saknar dig älskade pappa. Du finns för alltid i mitt hjärta.

29 mar, 2024 12:47

Rai Hino
Elev

Avatar


Anna var på väg till skolan som vanligt på morgonen. Hon gick igenom allt som kunde gå fel så hon skulle veta vad hon skulle göra om något hände.

29 mar, 2024 13:43

Cruz767
Elev

Avatar


Det var inte den bästa dagen för honom nu men han måste behärska sig på det bästa sättet just nu. Men som tur var hade han redan kommit till skolan i god tid innan de flesta hade kommit men han ser mot de som nu kommer. De flesta brukar hålla sig på avstånd från honom vilket han gillar. Lucifer gillar inte skolan men går för att se så vanlig som möjligt.

Saknar dig älskade pappa. Du finns för alltid i mitt hjärta.

29 mar, 2024 13:55

Rai Hino
Elev

Avatar


Hon gick in genom skolans dörrar och tittade ner i marken medans hon skyndade sig till sitt skåp hon ville inte möte någons blick för då kanske dom började prata och då kanske hon råkade säga något fel.

29 mar, 2024 14:05

Cruz767
Elev

Avatar


Han går mot sitt eget skåp som han hade lite extra ja men han tar en påse med just det mest för att måste det plus vill ju inte behöva offra någon här så. Han dricker snabbt upp blod i påsen på detta sätt är han rätt så lung och kan klara sig ett tag till. Han stängde skåpet och ser en tjej som verkar vara lite ja försiktig av sig rädd? Men det finns väl en anledning till det.

Saknar dig älskade pappa. Du finns för alltid i mitt hjärta.

29 mar, 2024 14:17

Rai Hino
Elev

Avatar


Hon kommer fram till hennes skåp där hon hämtar sin mate bok. Det är då hon hör en välbekant röst.

"Tjena nörden hur vågar du stå så nära mitt skåp" sa en kille som hade varit elak mot henne i flera år.

"Förlåt jag ska nog gå" sa hon nervöst och började med anba steg gå mot matten.

29 mar, 2024 14:28

1 2 3 ... 63 64 65

Bevaka tråden

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vampyrroll mellan Cruz767,rei hino

Du får inte svara på den här tråden.